Arvon sijoittajakalenteri: toukokuun tapahtumat
02.05.2024

Arvon sijoittajakalenteri: toukokuun tapahtumat

Tampereen Sijoitusmessut™ avaa jälleen ovet messuvieraille 3.5.2024 klo 9.30 Tampere-talossa. Toimitusjohtaja Jari Pirisen puheenvuoro Arvo Sijoituskohteena kuullaan klo 11.35 Pienellä lavalla. Tampereen Sijoitusmessut™ ovat Suomen suurin, vanhin ja merkittävin yksipäiväinen sijoitusalan tapahtuma. Sijoitusmessut tarjoavat monipuolisesti erilaisia tapoja tutustua sijoittamiseen liittyviin ajankohtaisiin aiheisiin: tarjolla on keskustelupaneeleita, haastatteluita, keynote-puheenvuoroja ja ajantasaisia katsauksia sijoittamisen kentältä. Lisätietoa tapahtumasta Tampereen Sijoitusmessut 3.5.2024

Valtakunnallisen Business Festival -kiertueen kevään päätöstapahtuma järjestetään 16.-17.5.2024 Kalajoella. Kalajoki Business Festival puhujakattaus koostuu raudankovista ammattilaisista. Ovet aukeavat päivälipun ostaneille klo 10.00 Kohtaamispaikka Loistossa. Virallisen osuuden puhujien lisäksi tapahtumapaikalla on kiertueen yhteistyökumppaneita oheisohjelmineen. Arvon edustajat ovat tavattavissa koko kaksipäiväisen tapahtuman ajan. Lisätietoa tapahtumasta Kalajoki Business Festival 16.-17.5.2024

Siirry "Lehdistötiedotteet"-sivulle